Повернення

Компанія Japan Shampoo співпрацює лише з офіційними представниками виробників в Україні. Якість продукції в нашому каталозі не повинна викликати у вас сумнівів, адже ми пропонуємо своїм клієнтам лише товар високої якості із сертифікатами.

Проте, відповідно до Закону України, ми надаємо кожному нашому покупцю право повернути продукцію, яка не відповідатиме якісним характеристикам, обіцяним в описі.

Законні гарантії

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Претензії щодо якості товару приймаються лише у момент отримання товару. Уважно оглядайте замовлення у присутності кур'єра або у відділенні кур'єрської служби, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або замовлення не відповідає, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо.

Якщо під час розпакування замовлення Ви виявили будь-який дефект продукції, потрібно зв'язатися з нашими менеджерами за тел. +38 (050) 995-12-82 та надіслати фотографію бракованого або пошкодженого товару, на якій явно видно недоліки, на електронну пошту japanshampo@gmail.com або на «WhatsApp», «Viber», «Telegram» з Вашого мобільного телефону або комп'ютера, із зазначенням номера замовлення та описом дефекту.

Які товари можна обміняти?

У каталозі нашого магазину представлено велику кількість найменувань із різних категорій. Ми надаємо можливість повернути отриманий товар протягом 72 годин з моменту отримання замовлення, якщо:

  • товар відсутній у списку винятків до вищезгаданого Закону;
  • властивості продукції можуть вважатися невідповідними;
  • вміст посилки (кількість та вид продукції) не відповідає обумовленому при оформленні замовлення;
  • продукція не користувалася після відкриття пакування;
  • зовнішній вигляд товару відповідає первісному (збережена фірмова упаковка, вкладки);
  • товар відповідає позиції, набутій у нас.

Зверніть увагу: насправді кольори/обсяг продукції можуть відрізнятися від кольорової гами/обсягу продукції з зображень, які Ви бачите на сайті. Це залежить від кольору дисплея телефону або комп'ютера.

Що ще потрібно знати?

  • Не забувайте оглядати товар, комплектацію замовлення та його відповідність у присутності представника служби доставки;
  • Продукцію, якою вже користувалися, або товар, що носить сліди вживання, не має фірмової упаковки (якщо така передбачена) - повернути не можна;
  • Про розбіжність зовнішнього вигляду товару слід повідомити відразу після відкриття поштового відправлення;
  • Якщо у присутності представника служби доставки не було заявлено про розбіжність товару очікуваним якостям (зовнішній вигляд упаковки, об'єм, комплектація) або наявність браку, подальші претензії щодо нього не приймаються й у поверненні товару буде відмовлено.